W związku z organizacją handlu w okresie uroczystości Wszystkich Świętych informujemy o zasadach przydziału i rezerwacji miejsc handlowych w rejonie Cmentarza Komunalnego przy ul. Kazimierza Wielkiego w Miastku w dniach od 30 października 2025 r. do 2 listopada 2025 r.:
- o przydział lub rezerwację miejsc handlowych mogą ubiegać się wszyscy, którzy złożą w Urzędzie Miejskim w Miastku (pok. nr 11 – Biuro Obsługi Klienta) w terminie do dnia 24 października 2025 r. do godz. 15.00 - wniosek o przydzielenie miejsca handlowego,
- każdy podmiot ubiegający się o przydział stanowiska może starać się o jedno miejsce handlowe,
- w dniu 28 października 2025 r. o godz. 11:00 w sali herbowej Urzędu Miejskiego w Miastku (s.6) przy ul. Grunwaldzkiej 1 odbędzie się spotkanie z wnioskodawcami, podczas którego zostaną przydzielone - w drodze losowania - miejsca do handlu. Losowanie zostanie przeprowadzone przez pracowników Urzędu Miejskiego w obecności zainteresowanych, bez dodatkowego powiadamiania stron,
- osoba/firma prowadząca handel w miejscu przydzielonym, zobowiązana jest do uiszczenia opłaty targowej w dniu handlu, zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Miastku nr XVIII/159/2025 z dnia 29 sierpnia 2025 r.(Dz. Urz. Woj. Pomorskiego z 2025 r. poz.3192),
- wszystkich wpłat z tytułu podatków i opłat, w tym również opłaty skarbowej można dokonywać w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku lub na konto bankowe: PKO Bank Polski 90 1020 2791 0000 7102 0258 4753 Kod BIC (Swift) : BPKOPLPW,
- w dniu prowadzenia handlu należy posiadać przy sobie potwierdzenie wniesienia opłaty targowej, bądź uiścić ją u strażnika Straży Miejskiej,
- miejsca do handlu zostaną wyznaczone i zorganizowane przez Zarząd Mienia Komunalnego w Miastku. Zostaną one udostępnione dla handlu począwszy od dnia 30 października 2025 r. od godz. 9.00.
Jednocześnie informujemy, że w sprawie wyznaczenia miejsc handlu przy Cmentarzu Komunalnym w Łodzierzy należy kontaktować się bezpośrednio z Zarządem Mienia Komunalnego w Miastku, ul. Kolejowa 41, tel. nr 59 857 20 37.